Previous
Next

O NAS

Serdecznie witamy na stronie wymiensilnik.pl. Nasza firma zajmuje się profesjonalnymi remontami oraz wymianami silników samochodowych. Jesteśmy obecni na rynku europejskim już od niespełna dwudziestu lat stale inwestując w kadrę i nowoczesne hale naprawcze, które są przygotowane typowo pod naprawy silników. Dysponujemy bogatym parkiem maszynowym oraz nowoczesnym sprzętem diagnostycznym. Oferujemy usługi kompleksowe tj. odbiór uszkodzonego samochodu od klienta specjalistycznym pojazdem, z dowolnego miejsca w Europie, wymianę bądź remont w jednym z naszych serwisów oraz dostarczenie naprawionego samochodu z powrotem do zlecającego. To wszystko w wyjątkowo konkurencyjnych cenach. Koniecznie sprawdź naszą ofertę i wykonane realizacje.

PISZĄ O NAS!

AKTUALNOŚCI

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

2 weeks ago

WymienSilnik.pl

Tydzień zaczynamy z grubej rury. Mercedes G500 4×4 do kwadratu wjeżdża na tapetę. 💪🤯

We start the week on a high , Mercedes g500 4×4 squared is entering the show. 💪🤯
See MoreSee Less

Tydzień zaczynamy z grubej rury. Mercedes G500 4x4 do kwadratu wjeżdża na tapetę. 💪🤯We start the week on a high , Mercedes g500 4x4 squared is entering the show. 💪🤯

Comment on Facebook

Hulk padł 🤣

A ta folia chyba do chronienia przez kurzem🤣🤣🤣

Nie ma takiego zwrotu w j. polskim jak "Wjechać na tapetę". Jest zwrot „wziąć coś na tapet”. Pochodzi od niemieckiego „etwas aufs Tapet bringen”, co możemy dosłownie przetłumaczyć jako „przynieść coś na stół”. Dokładniej, wyraz tapet oznacza nie tyle sam stół, ile obrus, grubą serwetę. W przenośni chodzi jednak po prostu o zajęcie się jakimś tematem.

2 weeks ago

WymienSilnik.pl

Ceny używanych silników 5.0 do Lamborghini Gallardo sięgają już połowy wartości całego samochodu. Dlatego remont jednostki jest o wiele bardziej opłacalny ze względów ekonomicznych. W przypadku tego konkretnego modelu nastąpiło stopienie katalizatorów wynikające z dużego poboru oleju, co przełożyło się na niedrożność układu wydechowego. Silnik się przegrzał. Wykonaliśmy kompleksowy remont uszkodzonej jednostki. Lambo jest gotowe na sezon. 💪🏎

The prices of used 5.0 engines for the Lamborghini Gallardo have already reached half the value of the entire car. That’s why overhauling the engine is much more cost-effective for economic reasons. In the case of this specific model, the catalytic converters melted due to high oil consumption, resulting in a clogged exhaust system, as a result the engine overheated. We have carried out a comprehensive repair of the damaged unit. The Lambo is ready for the season.💪🏎
See MoreSee Less

Ceny używanych silników 5.0 do Lamborghini Gallardo sięgają już połowy wartości całego samochodu. Dlatego remont jednostki jest o wiele bardziej opłacalny ze względów ekonomicznych. W przypadku tego konkretnego modelu nastąpiło stopienie katalizatorów wynikające z dużego poboru oleju, co przełożyło się na niedrożność układu wydechowego. Silnik się przegrzał. Wykonaliśmy kompleksowy remont uszkodzonej jednostki. Lambo jest gotowe na sezon. 💪🏎The prices of used 5.0 engines for the Lamborghini Gallardo have already reached half the value of the entire car. Thats why overhauling the engine is much more cost-effective for economic reasons. In the case of this specific model, the catalytic converters melted due to high oil consumption, resulting in a clogged exhaust system, as a result the engine overheated. We have carried out a comprehensive repair of the damaged unit. The Lambo is ready for the season.💪🏎

Comment on Facebook

Jaki jest orientacyjny koszt remontu, jeżeli nie jest to tajemnica?

Gallardo kozacko wygląda

ClassCars – Cars & Shipping

2 months ago

WymienSilnik.pl

Kiedy fabryczne 1000 koni to za mało… Montujemy nie silnik, a kompletny układ wydechowy oraz boxa podnoszącego moc. Teraz fabrycznie nowe Ferrari SF90 Spider będzie się legitymować mocą 1100 koni mechanicznych. Nieodczuwalna różnica? Właściciel oceni. Jedno jest pewne, auto zacznie konkretnie „gadać” na pełnym przelocie.

When factory 1000 horsepower is not enough… We’re not installing an engine this time but a complete exhaust system and a power-boosting box. Now, the brand-new Ferrari SF90 Spider, straight from the factory, will achive the power of 1100 HP. Is the difference imperceptible? The owner will judge. One thing is certain, the car has started to sound significantly better.
See MoreSee Less

Kiedy fabryczne 1000 koni to za mało… Montujemy nie silnik, a kompletny układ wydechowy oraz boxa podnoszącego moc. Teraz fabrycznie nowe Ferrari SF90 Spider będzie się legitymować mocą 1100 koni mechanicznych. Nieodczuwalna różnica? Właściciel oceni. Jedno jest pewne, auto zacznie konkretnie „gadać” na pełnym przelocie.When factory 1000 horsepower is not enough... Were not installing an engine this time but a complete exhaust system and a power-boosting box. Now, the brand-new Ferrari SF90 Spider, straight from the factory, will achive the power of 1100 HP. Is the difference imperceptible? The owner will judge. One thing is certain, the car has started to sound significantly better.

Comment on Facebook

Boxa zamiast porządny soft? 🤦

Szaleńcy 🤪🤪😁😁😁😁

Znalazł się już sposób, żeby auto nie dymiło na aftermarketowym wydechu?

Ładnie pruje ryja pewnie ❤️😅

Jak będzie gotowe to poproszę Wrzućcie video z wydechowego soundSystemu 😉

View more comments

2 months ago

WymienSilnik.pl

Na wymianę kompletnego serducha trafił do nas najnowszy Ram 1500 3.0 Diesel, z przebiegiem zaledwie 25 000 km. Samochód przyjechał z Alicante – tak jest, z południowej, słonecznej Hiszpanii. Silnik uległ uszkodzeniu, ponieważ cały samochód został utopiony w wodzie całą prawą stroną. Niestety jak się okazało po montażu silnika, potrzebowaliśmy jeszcze kilkunastu dni by dojść do ładu ze skorodowaną i zniszczoną elektroniką. Daliśmy radę. Samochód jeździ i działa wyśmienicie. Jeszcze w tym tygodniu wróci do Hiszpanii.

The latest Ram 1500 3.0 Diesel with only 25,000 km mileage arrived at us for the exchange of the complete heart. The car came from Alicante – yes, from the southern, sunny part of Spain. The engine got damaged because the entire right side of the car was submerged . Unfortunately, as it turned out after the engine installation, we needed several more days to sort out the corroded and damaged electronics. We made it. The car drives and works excellently. It will return to Spain later this week.
See MoreSee Less

Na wymianę kompletnego serducha trafił do nas najnowszy Ram 1500 3.0 Diesel, z przebiegiem zaledwie 25 000 km. Samochód przyjechał z Alicante - tak jest, z południowej, słonecznej Hiszpanii. Silnik uległ uszkodzeniu, ponieważ cały samochód został utopiony w wodzie całą prawą stroną. Niestety jak się okazało po montażu silnika, potrzebowaliśmy jeszcze kilkunastu dni by dojść do ładu ze skorodowaną i zniszczoną elektroniką. Daliśmy radę. Samochód jeździ i działa wyśmienicie. Jeszcze w tym tygodniu wróci do Hiszpanii.The latest Ram 1500 3.0 Diesel with only 25,000 km mileage arrived at us for the exchange of the complete heart. The car came from Alicante - yes, from the southern, sunny part of Spain. The engine got damaged because the entire right side of the car was submerged . Unfortunately, as it turned out after the engine installation, we needed several more days to sort out the corroded and damaged electronics. We made it. The car drives and works excellently. It will return to Spain later this week.

Comment on Facebook

Nie lubię tej firmy kupiłem od firmy silnik i lipa silnik śmieć

2 months ago

WymienSilnik.pl

Czecho – Słowacy. Klienci, którzy zawsze mają uśmiech na twarzy i do tego bardzo kochają motoryzację, czego dowodem jest poniższy obrazek. Trzy generacje 6.3 AMG i zupełnie inne silniki: M156, M157 i M177. Wszystkie te samochody z wymienionymi silnikami brzmią wspaniale. W komentarzach zostawiamy nagrania. Który wg. Ciebie najlepiej „gada”?

Czechs and Slovaks. Customers who always have a smile on their faces and love cars, as evidenced by the picture below. Three generations of 6.3 AMG and completely different engines: M156, M157, and M177. All these cars with the mentioned engines sound fantastic. In the comments we will leave some videos. Which one, in your opinion, sounds the best?
See MoreSee Less

Czecho - Słowacy. Klienci, którzy zawsze mają uśmiech na twarzy i do tego bardzo kochają motoryzację, czego dowodem jest poniższy obrazek. Trzy generacje 6.3 AMG i zupełnie inne silniki: M156, M157 i M177. Wszystkie te samochody z wymienionymi silnikami brzmią wspaniale. W komentarzach zostawiamy nagrania. Który wg. Ciebie najlepiej „gada”?Czechs and Slovaks. Customers who always have a smile on their faces and love cars, as evidenced by the picture below. Three generations of 6.3 AMG and completely different engines: M156, M157, and M177. All these cars with the mentioned engines sound fantastic. In the comments we will leave some videos. Which one, in your opinion, sounds the best?

Comment on Facebook

177 6.3 4.0 TT

156 6.3 Barbus 550

M157 bez dwóch zdań

Dźwięk 6.3 AMG oraz Maserati GranTurismo powinien być sprzedawany na płytach CD albo na Spotify Pierwszy brzmi jak samiec lwa na sterydach któremu odmówiono kredytu Drugi jak samica geparda której nie podano ostatniego Aperola Oba są absolutnie obłędne ❤️

G63 157 pełny przelot🤯

View more comments

Load more